Konu
Windows vps alınacak
11-07-2010, 00:58:14
#21
Sidre
Gwindor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gelişme : QTFC.dll hatasını çözdüm.şuan Direct3D desteği gerekiyor sadece.
oda olursa çalışacak sanırım.
(quicktime'ın eski bir sürümü gerekiyormuş bu hatayı almamak için
http://appldnld.apple.com.edgesuite....eInstaller.exe
)
server 2008'de direk D3D istiyor,bi arkadaş yapabildiğini söylemiş,demekki bir püf noktası var