Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelişme : QTFC.dll hatasını çözdüm.şuan Direct3D desteği gerekiyor sadece.

oda olursa çalışacak sanırım.

(quicktime'ın eski bir sürümü gerekiyormuş bu hatayı almamak için http://appldnld.apple.com.edgesuite....eInstaller.exe )
server 2008'de direk D3D istiyor,bi arkadaş yapabildiğini söylemiş,demekki bir püf noktası var