Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3d destekli kart istiyor hocam serverda sanırım kıssadan hisse olay bu direct3d dediği bu yani.

hatanın ekran görüntüsü :

Koca R10'da 3d destekli makine çıkmadı galiba