• 15-07-2009, 13:42:05
    #1
    Arkadaslar plesk yada cpanel olmadan vps alsam sitelerimi yonetebilirmiyim ?
  • 15-07-2009, 13:58:00
    #2
    ssh kullanarak yönetilebiliyor.Ssh(Secure Shell) biliyorsanız sorun yok.
  • 15-07-2009, 14:01:33
    #3
    Alıntı
    ssh kullanarak yönetilebiliyor.Ssh(Secure Shell) biliyorsanız sorun yok.
    ssh den katir su win servere uzak masa ustu ile bağlanma tarzi bişimi linuztaki.
    Yoksa paso kara ekran komutmu giriyoruz
  • 15-07-2009, 14:07:33
    #4
    NURAH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ssh den katir su win servere uzak masa ustu ile bağlanma tarzi bişimi linuztaki.
    Yoksa paso kara ekran komutmu giriyoruz
    Aynen öyle kara ekranda komutlar ile işlem yapıyorsunuz
  • 15-07-2009, 15:46:37
    #5
    Alıntı
    Aynen öyle kara ekranda komutlar ile işlem yapıyorsunuz
    Hadi eski dos ekranina geri donuyoruz yani :s
  • 15-07-2009, 15:59:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ücretsiz birkaç panelde var gerçi webmin gibi. Tabi işinizi nekadar görür bilmiyorum.
    Kara ekranda çokta uğraştırmıyor aslında
  • 15-07-2009, 16:46:43
    #7
    Alıntı
    Ücretsiz birkaç panelde var gerçi webmin gibi. Tabi işinizi nekadar görür bilmiyorum.
    Kara ekranda çokta uğraştırmıyor aslında
    Sirf dos gibi calişacaksak cok işimiz var demek :s
  • 15-07-2009, 16:50:33
    #8
    sistemin kaynaklarını götüren bir panel olmadığını düşünün.. dos ortamı, bilginiz varsa şayet en güzelidir..
  • 15-07-2009, 18:00:47
    #9
    Alıntı
    sistemin kaynaklarını götüren bir panel olmadığını düşünün.. dos ortamı, bilginiz varsa şayet en güzelidir..
    Dos bilgim var sadece dos yuklu makinede kullandim zamaninda ama ssh komutlarini bilmiyorum. Sağlam bi kynak gerek :s