Plesk yada cpanelsiz vps ?
22
●1.438
- 15-07-2009, 14:07:33Aynen öyle kara ekranda komutlar ile işlem yapıyorsunuzNURAH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2009, 15:59:00Üyeliği durdurulduÜcretsiz birkaç panelde var gerçi webmin gibi. Tabi işinizi nekadar görür bilmiyorum.
Kara ekranda çokta uğraştırmıyor aslında
- 15-07-2009, 16:50:33sistemin kaynaklarını götüren bir panel olmadığını düşünün.. dos ortamı, bilginiz varsa şayet en güzelidir..