NURAH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ssh den katir su win servere uzak masa ustu ile bağlanma tarzi bişimi linuztaki.
Yoksa paso kara ekran komutmu giriyoruz
Aynen öyle kara ekranda komutlar ile işlem yapıyorsunuz