• 16-07-2009, 15:24:01
    #19
    Linuxun da uzak masaüstü yapılan bir sürümü vardı bir arkadaş bahsetmişti, Debian olabilir yanlış hatırlamıyorsam...
  • 16-07-2009, 16:28:30
    #20
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Directadmin kullanabilirsiniz genelde 10 liraya sağlarlar lisansını veya vmware vps üzerinde VHCS kullanabilirsiniz. Lxlabs'ın Kloxo'su var güçlü bir alternatif bu da.
    Kişisel görüşüm, 10 lira için amerikayı yeniden keşfetmenize gerek yok. Kontrol paneli alternatifi çok ve güzel çözümlerde var.
    Aynen katılıyorum Burak'a. 10 lira zengin etmez, fakirleştirmez... DirectAdmin çok başarılı bir panel, aylık 10 TL'ye DirectAdmin alarak hem işkenceden kurtulursunuz, hem de kafanız rahat olur...
  • 17-07-2009, 18:02:58
    #21
    Üyeliği durduruldu
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linuxun da uzak masaüstü yapılan bir sürümü vardı bir arkadaş bahsetmişti, Debian olabilir yanlış hatırlamıyorsam...
    Özellikle bir dağıtımda yapılabilir diye birşey yok. Tüm linux dağıtımlarına gerekli VNC server paketini kurarak uzak masaüstü ile bağlanabilirsiniz.

    Uzak masaüstü bağlantısı yapmış olsanız bile konsol'a ihtiyaç duyacaksınız. En pratik çözüm yine bir panel sahibi olmak.

    Panel yoksa bu türküyü çok söylersiniz => "benim sadık yarim.. kara ekrandır.."
  • 18-07-2009, 20:10:08
    #22
    Alıntı
    Panel yoksa bu türküyü çok söylersiniz => "benim sadık yarim.. kara ekrandır.."
    O turkuyu ben cokk soyledim sorunlu formatlarda
    Galiba biraz daha beklicez vps için :s
  • 24-09-2009, 02:10:24
    #23
    Üyeliği durduruldu
    sadece birkaç site ise lxadmin kurun 16MB Ram kullanıyor