Plesk yada cpanelsiz vps ?
22
●1.438
- 16-07-2009, 16:28:30Aynen katılıyorum Burak'a. 10 lira zengin etmez, fakirleştirmez... DirectAdmin çok başarılı bir panel, aylık 10 TL'ye DirectAdmin alarak hem işkenceden kurtulursunuz, hem de kafanız rahat olur...grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2009, 18:02:58Üyeliği durdurulduÖzellikle bir dağıtımda yapılabilir diye birşey yok. Tüm linux dağıtımlarına gerekli VNC server paketini kurarak uzak masaüstü ile bağlanabilirsiniz.lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzak masaüstü bağlantısı yapmış olsanız bile konsol'a ihtiyaç duyacaksınız. En pratik çözüm yine bir panel sahibi olmak.
Panel yoksa bu türküyü çok söylersiniz => "benim sadık yarim.. kara ekrandır.."
