• 15-07-2009, 18:44:06
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Eğer Neden Panel Kullanmak İstediğinizi Yazarsanız Bir Kaç Öneri Vereyim. Lisanstan Dolayı ise Ücretsiz Panellerde Var İş Gören. Sistem Kaynaklarını Götürmesiyse Aylık 10TL'ye DirectAdmin Almanızı Öneiririm
  • 15-07-2009, 18:50:30
    #11
    Alıntı
    Eğer Neden Panel Kullanmak İstediğinizi Yazarsanız Bir Kaç Öneri Vereyim. Lisanstan Dolayı ise Ücretsiz Panellerde Var İş Gören. Sistem Kaynaklarını Götürmesiyse Aylık 10TL'ye DirectAdmin Almanızı Öneiririm
    Acikcasi cpanel kullanmak işime geliyor.ve cpanel de biraz tuzlu geliyor hem vps hemde lisan ucreti onun icin. İçimden bir ses bu gisişle ssh uzmani dogacak diyor :d
    Tabi kac hata yaparim orasini bilmiyorum işi tam ogrenen kadar .
  • 15-07-2009, 20:05:36
    #12
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    SSH yi bilmeyen için zor.
  • 16-07-2009, 12:17:09
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lxadmin (Kloxo) kullan.
  • 16-07-2009, 12:28:10
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu sayfada bulunan komutlarla DOS'ta dir, del, deltree, move, copy, type tarzı komutların yapabileceği işlemleri yapabilirsin. SSH'i öğrenip sunucu yönetmenin yanında internet sitelerini yayınlamak sanıldığı kadar kolay değil.

    Kontrol panellerinde betik, kütüphane, bash scriptlerin kullanımını entegre olarak tek tuşla yapabiliyorsunuz. Bu işlemleri SSH'tan yapabilmek için Perl, C, C++, Phyton gibi programlama dillerine hakim olmanız gerekir.

    Bence kontrol panelsiz VPS yönetmeyi araştırmak yerine, yapmak istediğiniz işlemlerde size yardımcı olabilecek ücretsiz panelleri araştırın.
  • 16-07-2009, 12:51:44
    #15
    Alıntı
    Bu sayfada bulunan komutlarla DOS'ta dir, del, deltree, move, copy, type tarzı komutların yapabileceği işlemleri yapabilirsin. SSH'i öğrenip sunucu yönetmenin yanında internet sitelerini yayınlamak sanıldığı kadar kolay değil.

    Kontrol panellerinde betik, kütüphane, bash scriptlerin kullanımını entegre olarak tek tuşla yapabiliyorsunuz. Bu işlemleri SSH'tan yapabilmek için Perl, C, C++, Phyton gibi programlama dillerine hakim olmanız gerekir.

    Bence kontrol panelsiz VPS yönetmeyi araştırmak yerine, yapmak istediğiniz işlemlerde size yardımcı olabilecek ücretsiz panelleri araştırın.
    C, C++ İkisi mevcut geriye kaldi iki
  • 16-07-2009, 13:31:00
    #16
    NURAH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C, C++ İkisi mevcut geriye kaldi iki
    Aslında mesajımı yazdıktan sonra düşündüm de; VPS'i hangi amaçla kullanacaksınız ? Kaç tane internet sitesi barındıracaksınız ? 2-3 tane site için tamam panele ihtiyaç duyulmayabilir. Fakat yine de SSH'ı kullanmayı bilmeniz gerekiyor.
  • 16-07-2009, 14:22:41
    #17
    Alıntı
    Aslında mesajımı yazdıktan sonra düşündüm de; VPS'i hangi amaçla kullanacaksınız ? Kaç tane internet sitesi barındıracaksınız ? 2-3 tane site için tamam panele ihtiyaç duyulmayabilir. Fakat yine de SSH'ı kullanmayı bilmeniz gerekiyor.
    Ya zaten cok fazla site olsa mecbur alirim bide musterin felan olur siteler :d Zati bi kac site atacam vede pek sorun olan olavagini sanmiyorum sadece ftp ye dosya atim bide sql tablo olusturmak gibi işlerim olacak zati tablo vs işler için phpmyadmin var. sql kullanici adi ve sifresini ssh dan yaptiğimda olay bitiyor. Ama en onemlisi domainleri sağlam bi sekilde vps atmam gerek :d
  • 16-07-2009, 15:05:09
    #18
    Üyeliği durduruldu
    NURAH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya zaten cok fazla site olsa mecbur alirim bide musterin felan olur siteler :d Zati bi kac site atacam vede pek sorun olan olavagini sanmiyorum sadece ftp ye dosya atim bide sql tablo olusturmak gibi işlerim olacak zati tablo vs işler için phpmyadmin var. sql kullanici adi ve sifresini ssh dan yaptiğimda olay bitiyor. Ama en onemlisi domainleri sağlam bi sekilde vps atmam gerek :d
    Directadmin kullanabilirsiniz genelde 10 liraya sağlarlar lisansını veya vmware vps üzerinde VHCS kullanabilirsiniz. Lxlabs'ın Kloxo'su var güçlü bir alternatif bu da.

    Kişisel görüşüm, 10 lira için amerikayı yeniden keşfetmenize gerek yok. Kontrol paneli alternatifi çok ve güzel çözümlerde var.