Eğer Neden Panel Kullanmak İstediğinizi Yazarsanız Bir Kaç Öneri Vereyim. Lisanstan Dolayı ise Ücretsiz Panellerde Var İş Gören. Sistem Kaynaklarını Götürmesiyse Aylık 10TL'ye DirectAdmin Almanızı Öneiririm