Alıntı
Eğer Neden Panel Kullanmak İstediğinizi Yazarsanız Bir Kaç Öneri Vereyim. Lisanstan Dolayı ise Ücretsiz Panellerde Var İş Gören. Sistem Kaynaklarını Götürmesiyse Aylık 10TL'ye DirectAdmin Almanızı Öneiririm
Acikcasi cpanel kullanmak işime geliyor.ve cpanel de biraz tuzlu geliyor hem vps hemde lisan ucreti onun icin. İçimden bir ses bu gisişle ssh uzmani dogacak diyor :d
Tabi kac hata yaparim orasini bilmiyorum işi tam ogrenen kadar .