Ya zaten cok fazla site olsa mecbur alirim bide musterin felan olur siteler :d Zati bi kac site atacam vede pek sorun olan olavagini sanmiyorum sadece ftp ye dosya atim bide sql tablo olusturmak gibi işlerim olacak zati tablo vs işler için phpmyadmin var. sql kullanici adi ve sifresini ssh dan yaptiğimda olay bitiyor. Ama en onemlisi domainleri sağlam bi sekilde vps atmam gerek :d
Directadmin kullanabilirsiniz genelde 10 liraya sağlarlar lisansını veya vmware vps üzerinde
VHCS kullanabilirsiniz. Lxlabs'ın
Kloxo'su var güçlü bir alternatif bu da.
Kişisel görüşüm, 10 lira için amerikayı yeniden keşfetmenize gerek yok. Kontrol paneli alternatifi çok ve güzel çözümlerde var.