grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Directadmin kullanabilirsiniz genelde 10 liraya sağlarlar lisansını veya vmware vps üzerinde VHCS kullanabilirsiniz. Lxlabs'ın Kloxo'su var güçlü bir alternatif bu da.
Kişisel görüşüm, 10 lira için amerikayı yeniden keşfetmenize gerek yok. Kontrol paneli alternatifi çok ve güzel çözümlerde var.
Aynen katılıyorum Burak'a. 10 lira zengin etmez, fakirleştirmez... DirectAdmin çok başarılı bir panel, aylık 10 TL'ye DirectAdmin alarak hem işkenceden kurtulursunuz, hem de kafanız rahat olur...