lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linuxun da uzak masaüstü yapılan bir sürümü vardı bir arkadaş bahsetmişti, Debian olabilir yanlış hatırlamıyorsam...
Özellikle bir dağıtımda yapılabilir diye birşey yok. Tüm linux dağıtımlarına gerekli VNC server paketini kurarak uzak masaüstü ile bağlanabilirsiniz.

Uzak masaüstü bağlantısı yapmış olsanız bile konsol'a ihtiyaç duyacaksınız. En pratik çözüm yine bir panel sahibi olmak.

Panel yoksa bu türküyü çok söylersiniz => "benim sadık yarim.. kara ekrandır.."