Alıntı
Ücretsiz birkaç panelde var gerçi webmin gibi. Tabi işinizi nekadar görür bilmiyorum.
Kara ekranda çokta uğraştırmıyor aslında
Sirf dos gibi calişacaksak cok işimiz var demek :s