Alıntı
sistemin kaynaklarını götüren bir panel olmadığını düşünün.. dos ortamı, bilginiz varsa şayet en güzelidir..
Dos bilgim var sadece dos yuklu makinede kullandim zamaninda ama ssh komutlarini bilmiyorum. Sağlam bi kynak gerek :s