Alıntı
ssh kullanarak yönetilebiliyor.Ssh(Secure Shell) biliyorsanız sorun yok.
ssh den katir su win servere uzak masa ustu ile bağlanma tarzi bişimi linuztaki.
Yoksa paso kara ekran komutmu giriyoruz