Shorty adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Valorant Solo Maçlardan Yıldım
19
●230
- 12-03-2021, 22:41:06K/D oranın yüksek tutup yüksek mmr ile eşleştirmeler Dia 2 den sonra düzeliyor asıl problem o noktaya ulaşmak zaten eğer yapıcam diyorsan skor odaklı oynaman lazım şimdilik en kolay yolu bu immoya çıkmanın mmr yüksek olunca takımlar şampiyonlar ligi gibi oluyor one tapler havada uçuşuyor felan hem oynanıştan zevk alıyorsun hemde hakkettiğin takımlarla eşleşiyorsunBilmece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2021, 22:41:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.size en basiden den soylıym bi dll visual stüdio dan kucuk ufak bı arastırmayla saglam bypass bı legıt hıle yapılabılıyor
notepadd enjekt ettın mı vanguard algılayamıyor guzel bı bypass yaplmıssa renk mor yapıyorsn hem gous hem kafa skacak seklınde ayarladın mı
kımse ruhu bıle duymuyor yuksek ranklar %65 hile arkdasın dedı gıbı en temızı klasik ara sıra sıralı atmak yoksa kafayı yıyebılrsn bu adam nasıl benı vurdu
cunku legıt hıle guzel aımn varsa bunlar yuzunden aımın bıle zayflar - 12-03-2021, 22:42:54Shorty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan bu şekildeyim hocam. Ortalama 20 kill 25 kill arası oynuyorum tabi oynadığım maçlarda bazen çok kötü oynayabiliyorum. Ancak solo olunca çok zorlanıyorum maalesef. - 12-03-2021, 22:44:51Çivi çiviyi söker diyorsun?veyiezmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapmayın hocam bunu yapıp sıralamaya gireceğime gümüş bronz eloda sürünürüm daha iyi orası bundan daha zevklidir eminim
- 12-03-2021, 22:45:05Hile niyetim hiç yok hocam. Yapmayıda düşünmüyorum. Yapanada onay vermiyorum. Eğer ben gold gibi aimim varsa platta oynamamın bi anlamı yok. Oyun bilgim plata elmasa yetmez. Bunu düşünerek oynasalar herkes zevk alacak bu oyundan. Dia3 de ki adam 3 vuruyor ben 33 vuruyorum. E bu adam boostlanmış. Ne anlamı kaldı benim bu adamı taşımamın. 33 Vurduğum maçta yeniliyoruz sorun buradaveyiezmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aynen dediklerinize %100 katılıyorum hocam.Shorty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-03-2021, 22:47:00Hesap eski mi bilmiyorum 2 sezon öncesinde bi elo hell olayı yaşandı hesaplar bildiğin mmr çukuruna düştü o dönemler oynadıysan şuan onun cezasını çeken hesaplar var ona dahil olabilirsin bende aynı durumdayım çünkü bi ara derece kasmak değilde mvp olmaya oynadım full anca eşleştirmeler düzeldi saçma bir rank olayı var oyunun düzeltiyoruz diye iyice batırdılar vallaBilmece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2021, 22:48:44Shorty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam bugün geçen sezon radiant olan 3 kişiye karşı oynadım. Tokat manyağı yaptım onları, keza ondan sonra ki maçta 2 afkmız vardı ellerine sağlık. Karşıda ki adamda sanki ultra radiant gibi oynuyordu reportlayıp geçtim artık yapacak bişey yok
