• 12-03-2021, 22:35:14
    #10
    Shorty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunda afk kalanın, trolleyenin çözümü yok maalesef betasından beri deneriz oynarız bu sezon kadar saçma değildi yayıncılardan AB Sunucularını gördüler orasıda TR serveri gibi oyun nasıl eşleştiriyorsa AB sunucusunda bile Türklerle oynuyoruz 1 ay öncesinde immortal zorlayan ben bu aralar Plat 1 den çıkamıyorum bu insanlar yüzünden saldım dereceliyi
    Bende immoya zorluyorum ama sanırım zor olacak gibi bu sezon. Ya çok iyi oynuyorlar yada hileler.
  • 12-03-2021, 22:36:26
    #11
    Dün gece az daha mönitörü yumruklayacaktım. Yenisini alamayacağımı düsünunce hemen durdurdum kendimi tabii.

    Şu sürekli sövenler, afk kalanlar, kendi elosunda iş yapamayıp rütbe düsmeye girenler olmasa güzel oyun.
  • 12-03-2021, 22:41:06
    #12
    Bilmece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende immoya zorluyorum ama sanırım zor olacak gibi bu sezon. Ya çok iyi oynuyorlar yada hileler.
    K/D oranın yüksek tutup yüksek mmr ile eşleştirmeler Dia 2 den sonra düzeliyor asıl problem o noktaya ulaşmak zaten eğer yapıcam diyorsan skor odaklı oynaman lazım şimdilik en kolay yolu bu immoya çıkmanın mmr yüksek olunca takımlar şampiyonlar ligi gibi oluyor one tapler havada uçuşuyor felan hem oynanıştan zevk alıyorsun hemde hakkettiğin takımlarla eşleşiyorsun
  • 12-03-2021, 22:41:38
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    size en basiden den soylıym bi dll visual stüdio dan kucuk ufak bı arastırmayla saglam bypass bı legıt hıle yapılabılıyor
    notepadd enjekt ettın mı vanguard algılayamıyor guzel bı bypass yaplmıssa renk mor yapıyorsn hem gous hem kafa skacak seklınde ayarladın mı
    kımse ruhu bıle duymuyor yuksek ranklar %65 hile arkdasın dedı gıbı en temızı klasik ara sıra sıralı atmak yoksa kafayı yıyebılrsn bu adam nasıl benı vurdu
    cunku legıt hıle guzel aımn varsa bunlar yuzunden aımın bıle zayflar
  • 12-03-2021, 22:42:54
    #14
    Shorty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    K/D oranın yüksek tutup yüksek mmr ile eşleştirmeler Dia 2 den sonra düzeliyor asıl problem o noktaya ulaşmak zaten eğer yapıcam diyorsan skor odaklı oynaman lazım şimdilik en kolay yolu bu immoya çıkmanın mmr yüksek olunca takımlar şampiyonlar ligi gibi oluyor one tapler havada uçuşuyor felan hem oynanıştan zevk alıyorsun hemde hakkettiğin takımlarla eşleşiyorsun

    Şuan bu şekildeyim hocam. Ortalama 20 kill 25 kill arası oynuyorum tabi oynadığım maçlarda bazen çok kötü oynayabiliyorum. Ancak solo olunca çok zorlanıyorum maalesef.
  • 12-03-2021, 22:44:51
    #15
    veyiezmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size en basiden den soylıym bi dll visual stüdio dan kucuk ufak bı arastırmayla saglam bypass bı legıt hıle yapılabılıyor
    notepadd enjekt ettın mı vanguard algılayamıyor guzel bı bypass yaplmıssa renk mor yapıyorsn hem gous hem kafa skacak seklınde ayarladın mı
    kımse ruhu bıle duymuyor yuksek ranklar %65 hile arkdasın dedı gıbı en temızı klasik ara sıra sıralı atmak yoksa kafayı yıyebılrsn bu adam nasıl benı vurdu
    cunku legıt hıle guzel aımn varsa bunlar yuzunden aımın bıle zayflar
    Çivi çiviyi söker diyorsun? yapmayın hocam bunu yapıp sıralamaya gireceğime gümüş bronz eloda sürünürüm daha iyi orası bundan daha zevklidir eminim
  • 12-03-2021, 22:45:05
    #16
    veyiezmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size en basiden den soylıym bi dll visual stüdio dan kucuk ufak bı arastırmayla saglam bypass bı legıt hıle yapılabılıyor
    notepadd enjekt ettın mı vanguard algılayamıyor guzel bı bypass yaplmıssa renk mor yapıyorsn hem gous hem kafa skacak seklınde ayarladın mı
    kımse ruhu bıle duymuyor yuksek ranklar %65 hile arkdasın dedı gıbı en temızı klasik ara sıra sıralı atmak yoksa kafayı yıyebılrsn bu adam nasıl benı vurdu
    cunku legıt hıle guzel aımn varsa bunlar yuzunden aımın bıle zayflar
    Hile niyetim hiç yok hocam. Yapmayıda düşünmüyorum. Yapanada onay vermiyorum. Eğer ben gold gibi aimim varsa platta oynamamın bi anlamı yok. Oyun bilgim plata elmasa yetmez. Bunu düşünerek oynasalar herkes zevk alacak bu oyundan. Dia3 de ki adam 3 vuruyor ben 33 vuruyorum. E bu adam boostlanmış. Ne anlamı kaldı benim bu adamı taşımamın. 33 Vurduğum maçta yeniliyoruz sorun burada


    Shorty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çivi çiviyi söker diyorsun? yapmayın hocam bunu yapıp sıralamaya gireceğime gümüş bronz eloda sürünürüm daha iyi orası bundan daha zevklidir eminim
    Aynen dediklerinize %100 katılıyorum hocam.
  • 12-03-2021, 22:47:00
    #17
    Bilmece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan bu şekildeyim hocam. Ortalama 20 kill 25 kill arası oynuyorum tabi oynadığım maçlarda bazen çok kötü oynayabiliyorum. Ancak solo olunca çok zorlanıyorum maalesef.
    Hesap eski mi bilmiyorum 2 sezon öncesinde bi elo hell olayı yaşandı hesaplar bildiğin mmr çukuruna düştü o dönemler oynadıysan şuan onun cezasını çeken hesaplar var ona dahil olabilirsin bende aynı durumdayım çünkü bi ara derece kasmak değilde mvp olmaya oynadım full anca eşleştirmeler düzeldi saçma bir rank olayı var oyunun düzeltiyoruz diye iyice batırdılar valla
  • 12-03-2021, 22:48:44
    #18
    Shorty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap eski mi bilmiyorum 2 sezon öncesinde bi elo hell olayı yaşandı hesaplar bildiğin mmr çukuruna düştü o dönemler oynadıysan şuan onun cezasını çeken hesaplar var ona dahil olabilirsin bende aynı durumdayım çünkü bi ara derece kasmak değilde mvp olmaya oynadım full anca eşleştirmeler düzeldi saçma bir rank olayı var oyunun düzeltiyoruz diye iyice batırdılar valla

    Valla hocam bugün geçen sezon radiant olan 3 kişiye karşı oynadım. Tokat manyağı yaptım onları, keza ondan sonra ki maçta 2 afkmız vardı ellerine sağlık. Karşıda ki adamda sanki ultra radiant gibi oynuyordu reportlayıp geçtim artık yapacak bişey yok