• 22-03-2021, 17:29:18
    #19
    Geçen sezon radyant arkadaşım bu sezon immoda takıldı kaldı. Bu sezon bir tık zor niye bilemiyorum. Bende geçen sezon immoydum. Şuan dia 3 lerde dolanıyorum. Özel mesaj ile nickini yada discord iletişim bırakırsan atarız arada...
    Smurflerde takılıyoruz bazen, arkadaşların rankına göre hesaplara girip oynuyoruz.
  • 23-03-2021, 12:20:47
    #20
    Valla ben de altın 3tüm dün 5 maç kaybettik soloda 2ye düştüm. Tekken aşırı aptallar geliyor.
    Kendi takım arkadaşına Allaha kitaba söven kaç yaşına gelmiş herifler var çıldırmalık. En iyisi arkadaşlarla girmek