• 12-03-2021, 22:09:37
    #1
    Arkadaşlar merhaba, günlük bir kaç doz valorant oynuyorum. Dia3 immo arasındayım. Solo oynaya oynaya yıldım artık afksı bi dert trollü bi dert. Oynamak isteyen olursa gündüzleri oyun atıyorum pm atın ekleyeyim oyun atalım birlikte. Bir immo olamadım bu sezon trollerin yüzüne.
  • 12-03-2021, 22:15:50
    #2
    ayoft.com
    Valorantta solo girince gerçekten atak geçiriyordum artık, oynanmaz asla öyle. İş yoğunluğundan sildim şuan oyunu, yazın bakalım artık o zaman denk gelirsek oynarız
  • 12-03-2021, 22:17:23
    #3
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valorantta solo girince gerçekten atak geçiriyordum artık, oynanmaz asla öyle. İş yoğunluğundan sildim şuan oyunu, yazın bakalım artık o zaman denk gelirsek oynarız

    Bugün 6 7 maç attım dia 3 40 puana kadar geldim. Son 3 maçta 2 şer tane afk ile lanet ettim oyuna smurf hesaba geçtim. Dia2 60 a kadar düştük
  • 12-03-2021, 22:17:35
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    senın haberın yok herhalde hocam bı ton hıle var radyant bıle legıt hıle kulanıyor
  • 12-03-2021, 22:20:19
    #5
    veyiezmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senın haberın yok herhalde hocam bı ton hıle var radyant bıle legıt hıle kulanıyor
    Galiba bu sebep ile çok garip vuruşlar yiyorum. Bugün bir raze normal şartlarda yapılmayacak şekilde pickleyip koşarak hs attı koşmaya devam etti . Sonrasında zaten diğer hesaba geçtim sinirimden.
  • 12-03-2021, 22:24:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bilmece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba bu sebep ile çok garip vuruşlar yiyorum. Bugün bir raze normal şartlarda yapılmayacak şekilde pickleyip koşarak hs attı koşmaya devam etti . Sonrasında zaten diğer hesaba geçtim sinirimden.
    cok saglam hıleler var hocam ben bıle ufak tek bırsey yaptm 1 aydır hala aktıf ban yeme olmadı saglam kodlandın mı vanguard bi cacık yapamıyor baktın deısık vuruslar
    hıc olmıcak yerlerden kosarak sıkarak adam alması cok ender nerdeyse ımkansz cunku yururken mermıler sacma yapar saglam rekabet atılacak pek bı yer deıl ben bıle ıfade ettım ufak bı legıt hıle calıstrdm bypass saglam ban olmuyor
    o lamer hıleler hwıd ban yedıklerıne bakmayn ucretsz ve dandk kodlandı ıcın saglam kodlamalı hıle cok rapor saglam ınceleme olmadan ban olmuyor cok ornekler var e sporcular bıle alıyor oyle duyumları gordum
  • 12-03-2021, 22:24:54
    #7
    Bilmece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba, günlük bir kaç doz valorant oynuyorum. Dia3 immo arasındayım. Solo oynaya oynaya yıldım artık afksı bi dert trollü bi dert. Oynamak isteyen olursa gündüzleri oyun atıyorum pm atın ekleyeyim oyun atalım birlikte. Bir immo olamadım bu sezon trollerin yüzüne.
    Solo dereceli özelliği gelmeden oynanacak gibi değil bu aralar Gümüşe/Demire düşmem lazım diyen tipler türedi ne yaptıklarını bilmiyorum adam GOLD 3 gümüşe düşmem lazım diye tüm oyun spike sakladı 2. oyunda yandık bittik diye ff verenler felan var plat eloda bu sezon iyice saçmaladı rank sistemi saçma sapan insanlarla muhattap oluyoruz tüm gün en temizi derecesiz kafa rahat 2 oyun at çık
  • 12-03-2021, 22:25:47
    #8
    veyiezmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok saglam hıleler var hocam ben bıle ufak tek bırsey yaptm 1 aydır hala aktıf ban yeme olmadı saglam kodlandın mı vanguard bi cacık yapamıyor baktın deısık vuruslar
    hıc olmıcak yerlerden kosarak sıkarak adam alması cok ender nerdeyse ımkansz cunku yururken mermıler sacma yapar saglam rekabet atılacak pek bı yer deıl ben bıle ıfade ettım ufak bı legıt hıle calıstrdm bypass saglam ban olmuyor
    o lamer hıleler hwıd ban yedıklerıne bakmayn ucretsz ve dandk kodlandı ıcın saglam kodlamalı hıle cok rapor saglam ınceleme olmadan ban olmuyor cok ornekler var e sporcular bıle alıyor oyle duyumları gordum

    Valla hocam umarım hileleri bir şekilde engellerler yoksa halimiz harap bi eğlencemiz bu var.

    Shorty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Solo dereceli özelliği gelmeden oynanacak gibi değil bu aralar Gümüşe/Demire düşmem lazım diyen tipler türedi ne yaptıklarını bilmiyorum adam GOLD 3 gümüşe düşmem lazım diye tüm oyun spike sakladı 2. oyunda yandık bittik diye ff verenler felan var plat eloda bu sezon iyice saçmaladı rank sistemi saçma sapan insanlarla muhattap oluyoruz tüm gün en temizi derecesiz kafa rahat 2 oyun at çık
    Bu tiplere denk gelmedim de hocam. Adam çat çıkıyor oyundan yada basede afk kalıyor bir şeyde yok ortada. Can sıkıntısı yani.
  • 12-03-2021, 22:32:56
    #9
    Bilmece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam umarım hileleri bir şekilde engellerler yoksa halimiz harap bi eğlencemiz bu var.



    Bu tiplere denk gelmedim de hocam. Adam çat çıkıyor oyundan yada basede afk kalıyor bir şeyde yok ortada. Can sıkıntısı yani.
    Oyunda afk kalanın, trolleyenin çözümü yok maalesef betasından beri deneriz oynarız bu sezon kadar saçma değildi yayıncılardan AB Sunucularını gördüler orasıda TR serveri gibi oyun nasıl eşleştiriyorsa AB sunucusunda bile Türklerle oynuyoruz 1 ay öncesinde immortal zorlayan ben bu aralar Plat 1 den çıkamıyorum bu insanlar yüzünden saldım dereceliyi