Arkadaşlar merhaba, günlük bir kaç doz valorant oynuyorum. Dia3 immo arasındayım. Solo oynaya oynaya yıldım artık afksı bi dert trollü bi dert. Oynamak isteyen olursa gündüzleri oyun atıyorum pm atın ekleyeyim oyun atalım birlikte. Bir immo olamadım bu sezon trollerin yüzüne.