Valla hocam umarım hileleri bir şekilde engellerler yoksa halimiz harap bi eğlencemiz bu var.
Bu tiplere denk gelmedim de hocam. Adam çat çıkıyor oyundan yada basede afk kalıyor bir şeyde yok ortada. Can sıkıntısı yani.
Oyunda afk kalanın, trolleyenin çözümü yok maalesef betasından beri deneriz oynarız bu sezon kadar saçma değildi yayıncılardan AB Sunucularını gördüler orasıda TR serveri gibi oyun nasıl eşleştiriyorsa AB sunucusunda bile Türklerle oynuyoruz 1 ay öncesinde immortal zorlayan ben bu aralar Plat 1 den çıkamıyorum bu insanlar yüzünden saldım dereceliyi