Geçen sezon radyant arkadaşım bu sezon immoda takıldı kaldı. Bu sezon bir tık zor niye bilemiyorum. Bende geçen sezon immoydum. Şuan dia 3 lerde dolanıyorum. Özel mesaj ile nickini yada discord iletişim bırakırsan atarız arada...
Smurflerde takılıyoruz bazen, arkadaşların rankına göre hesaplara girip oynuyoruz.