veyiezmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
size en basiden den soylıym bi dll visual stüdio dan kucuk ufak bı arastırmayla saglam bypass bı legıt hıle yapılabılıyor
notepadd enjekt ettın mı vanguard algılayamıyor guzel bı bypass yaplmıssa renk mor yapıyorsn hem gous hem kafa skacak seklınde ayarladın mı
kımse ruhu bıle duymuyor yuksek ranklar %65 hile arkdasın dedı gıbı en temızı klasik ara sıra sıralı atmak yoksa kafayı yıyebılrsn bu adam nasıl benı vurdu
cunku legıt hıle guzel aımn varsa bunlar yuzunden aımın bıle zayflar
Hile niyetim hiç yok hocam. Yapmayıda düşünmüyorum. Yapanada onay vermiyorum. Eğer ben gold gibi aimim varsa platta oynamamın bi anlamı yok. Oyun bilgim plata elmasa yetmez. Bunu düşünerek oynasalar herkes zevk alacak bu oyundan. Dia3 de ki adam 3 vuruyor ben 33 vuruyorum. E bu adam boostlanmış. Ne anlamı kaldı benim bu adamı taşımamın. 33 Vurduğum maçta yeniliyoruz sorun burada


Shorty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çivi çiviyi söker diyorsun? yapmayın hocam bunu yapıp sıralamaya gireceğime gümüş bronz eloda sürünürüm daha iyi orası bundan daha zevklidir eminim
Aynen dediklerinize %100 katılıyorum hocam.