Shorty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyunda afk kalanın, trolleyenin çözümü yok maalesef betasından beri deneriz oynarız bu sezon kadar saçma değildi yayıncılardan AB Sunucularını gördüler orasıda TR serveri gibi oyun nasıl eşleştiriyorsa AB sunucusunda bile Türklerle oynuyoruz 1 ay öncesinde immortal zorlayan ben bu aralar Plat 1 den çıkamıyorum bu insanlar yüzünden saldım dereceliyi
Bende immoya zorluyorum ama sanırım zor olacak gibi bu sezon. Ya çok iyi oynuyorlar yada hileler.