size en basiden den soylıym bi dll visual stüdio dan kucuk ufak bı arastırmayla saglam bypass bı legıt hıle yapılabılıyor
notepadd enjekt ettın mı vanguard algılayamıyor guzel bı bypass yaplmıssa renk mor yapıyorsn hem gous hem kafa skacak seklınde ayarladın mı
kımse ruhu bıle duymuyor yuksek ranklar %65 hile arkdasın dedı gıbı en temızı klasik ara sıra sıralı atmak yoksa kafayı yıyebılrsn bu adam nasıl benı vurdu
cunku legıt hıle guzel aımn varsa bunlar yuzunden aımın bıle zayflar