K/D oranın yüksek tutup yüksek mmr ile eşleştirmeler Dia 2 den sonra düzeliyor asıl problem o noktaya ulaşmak zaten eğer yapıcam diyorsan skor odaklı oynaman lazım şimdilik en kolay yolu bu immoya çıkmanın mmr yüksek olunca takımlar şampiyonlar ligi gibi oluyor one tapler havada uçuşuyor felan hem oynanıştan zevk alıyorsun hemde hakkettiğin takımlarla eşleşiyorsun
Şuan bu şekildeyim hocam. Ortalama 20 kill 25 kill arası oynuyorum tabi oynadığım maçlarda bazen çok kötü oynayabiliyorum. Ancak solo olunca çok zorlanıyorum maalesef.