• 09-12-2012, 15:40:36
    #10
    Üyeliği durduruldu
    doktora git

    2012 yılındayız bu tarz fizyolojik ve pskolojik sorunları çok hızlı bir şekilde çözebiliyorlar

    derdin dert değil
  • 09-12-2012, 17:34:36
    #11
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 sene kaybım var meslek lisesi şuan lise sondayım pazartesi salı gidiyorum sadece
    selçuk bölüm nedir kardeş. eğer meslek lisesiyle kesinlikle myo tercih et.diploma notun iyimidir?
  • 09-12-2012, 20:29:45
    #12
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selçuk bölüm nedir kardeş. eğer meslek lisesiyle kesinlikle myo tercih et.diploma notun iyimidir?
    Araç teknolojisi-otomotiv yani bölüm meslek lisesi diploma puanini hic tahmin edemiyorum kaç olursa işime yarar myo dan bahsedermisin
  • 09-12-2012, 22:41:36
    #13
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç teknolojisi-otomotiv yani bölüm meslek lisesi diploma puanini hic tahmin edemiyorum kaç olursa işime yarar myo dan bahsedermisin
    meslek yüksek okumak avantajlıdır.dgs diye bir sınav var mat1 ve türkçe paragraf mantık soruluyor.80+80 sorular.ygs de ise mat var biyoloji var fizik var kimya var varda var yani ama iki yıl hem okur tekniker ünvanın olur.maaş ve iş seçeneğin artar.ve dört yıllığa tmmlamak için dgs sınavına girersin.adamlar myo dan mühendisliğe geçiyor ygs de lys de bi b.. yapamayan insan o sınavla nerelere gidiyor.selçuk kardeş ygs de yapabileceğin eğer sınıf tekrarın yoksa polislik denemen ve askeriye denemen olur. 1 milyon adayın içinde çırpınıp durcan.ama myo okursan devlet sana aöf den 4 de tamamlama fırsatı veriyor.önceden işletme ve iktisat seçiyordun şimdik ise.sınavsız bu ha 2 yıl okuyana beleş harç var kamu yönetimi,işletme ,iktisat,uluslararası ilişkiler,ekonomi 5 mi 6 tane bölüm var.askerliğide kısa yaparsın ve 4 yıla tamamlarsan pomem var.polisliği ordada deniyebilirsin.ben 3.sınıftan başladım kamuya şimdikte dgs için allahın izniyle bir daha gircem.işte böyle selçuk
  • 09-12-2012, 23:03:46
    #14
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    meslek yüksek okumak avantajlıdır.dgs diye bir sınav var mat1 ve türkçe paragraf mantık soruluyor.80+80 sorular.ygs de ise mat var biyoloji var fizik var kimya var varda var yani ama iki yıl hem okur tekniker ünvanın olur.maaş ve iş seçeneğin artar.ve dört yıllığa tmmlamak için dgs sınavına girersin.adamlar myo dan mühendisliğe geçiyor ygs de lys de bi b.. yapamayan insan o sınavla nerelere gidiyor.selçuk kardeş ygs de yapabileceğin eğer sınıf tekrarın yoksa polislik denemen ve askeriye denemen olur. 1 milyon adayın içinde çırpınıp durcan.ama myo okursan devlet sana aöf den 4 de tamamlama fırsatı veriyor.önceden işletme ve iktisat seçiyordun şimdik ise.sınavsız bu ha 2 yıl okuyana beleş harç var kamu yönetimi,işletme ,iktisat,uluslararası ilişkiler,ekonomi 5 mi 6 tane bölüm var.askerliğide kısa yaparsın ve 4 yıla tamamlarsan pomem var.polisliği ordada deniyebilirsin.ben 3.sınıftan başladım kamuya şimdikte dgs için allahın izniyle bir daha gircem.işte böyle selçuk
    Yeni ögrendim böyle birşeyi hocam karışık bi araştırmam lazım yani anlıyamadım dgsyi ben şöyle biliyordum meslegim 2 yıl sınavsız geçişim var onu bitirirsem teknisyen oluyorum dgs girip kazanırsam 2 yıl daha okuma hakkım çıkıyor diye biliyorum
  • 09-12-2012, 23:15:13
    #15
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni ögrendim böyle birşeyi hocam karışık bi araştırmam lazım yani anlıyamadım dgsyi ben şöyle biliyordum meslegim 2 yıl sınavsız geçişim var onu bitirirsem teknisyen oluyorum dgs girip kazanırsam 2 yıl daha okuma hakkım çıkıyor diye biliyorum
    evet çıkıyor.aöfe sınavsız geçiyorsun.ekstra ben sınava girip örgün okumak isterim diyosan o sınavın adı dikey geçiş sınavı. dgs de ise örgün eğitim görüyorsun.yani sabah kalkıp okula gidiyon geliyon
  • 10-12-2012, 00:14:30
    #16
    Kardeşim o yollardan geçen sene geçtim . ben 13 ekimde babamı kaybettim bunalıma girdim böyle çıkamadım çalışamadım . Önüme hayallerimi aldım yapamadım bunların yanında aileme sarıldım. Baktım kendimin tek umudu tek fayda bende oturdum kırdım dizimi çalıştım. Emin ol çalışamamk bir huysa 1 hafta çalışırsan oda huy olacaktır
  • 10-12-2012, 01:30:45
    #17
    Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim o yollardan geçen sene geçtim . ben 13 ekimde babamı kaybettim bunalıma girdim böyle çıkamadım çalışamadım . Önüme hayallerimi aldım yapamadım bunların yanında aileme sarıldım. Baktım kendimin tek umudu tek fayda bende oturdum kırdım dizimi çalıştım. Emin ol çalışamamk bir huysa 1 hafta çalışırsan oda huy olacaktır
    kardeş dikeygeçiş.org da yayınlanan bir makale okumuştum o senmisin? yada dikeygeçişlemi kazandın özgür kardeş ?
  • 10-12-2012, 09:22:56
    #18
    ben direk lys ile hocam