selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 sene kaybım var meslek lisesi şuan lise sondayım pazartesi salı gidiyorum sadece
selçuk bölüm nedir kardeş. eğer meslek lisesiyle kesinlikle myo tercih et.diploma notun iyimidir?