Konu
Hiç çalışasım gelmiyor
09-12-2012, 17:34:36
#11
HakanDemirci
selcuksepetci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 sene kaybım var meslek lisesi şuan lise sondayım pazartesi salı gidiyorum sadece
selçuk bölüm nedir kardeş. eğer meslek lisesiyle kesinlikle myo tercih et.diploma notun iyimidir?