Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim o yollardan geçen sene geçtim . ben 13 ekimde babamı kaybettim bunalıma girdim böyle çıkamadım çalışamadım . Önüme hayallerimi aldım yapamadım bunların yanında aileme sarıldım. Baktım kendimin tek umudu tek fayda bende oturdum kırdım dizimi çalıştım. Emin ol çalışamamk bir huysa 1 hafta çalışırsan oda huy olacaktır
kardeş dikeygeçiş.org da yayınlanan bir makale okumuştum o senmisin? yada dikeygeçişlemi kazandın özgür kardeş ?