selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni ögrendim böyle birşeyi hocam karışık bi araştırmam lazım yani anlıyamadım dgsyi ben şöyle biliyordum meslegim 2 yıl sınavsız geçişim var onu bitirirsem teknisyen oluyorum dgs girip kazanırsam 2 yıl daha okuma hakkım çıkıyor diye biliyorum
evet çıkıyor.aöfe sınavsız geçiyorsun.ekstra ben sınava girip örgün okumak isterim diyosan o sınavın adı dikey geçiş sınavı. dgs de ise örgün eğitim görüyorsun.yani sabah kalkıp okula gidiyon geliyon