Hiç çalışasım gelmiyor - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hiç çalışasım gelmiyor
18
●
1.969
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üniversite
Hiç çalışasım gelmiyor
1
2
3
10-12-2012, 16:27:49
#19
HakanDemirci
Özgür adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben direk lys ile hocam
başarıların devamını dilerim kardeş
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler