• 26-11-2012, 22:02:33
    #1
    öncelikle diyim ygs/lys hazırlıgı yapıyorum meslek lisesi eşit agırlık olarak sınava çalışmaya çalışıyorum 2gün pazartesi salı okulum var diger günler evdeyim dersane olmadı stajı halletik program yapmıştım ona uymaya çalışıyorum ancak normalde istegim gelmiyor mesela bugün okuldan geldikten sonra açtım konuyu çalışmaya başladım istegim gelmiyor ancak derse alıştıgımda bırakmak istemiyorum sürdürebiliyorum. pc bırak derseniz olmaz internetten konu anlatımları açıp (ekolhoca) ordan çalışıyorum konuları anlıyorum paragraf sorularını vs bayagı anladım fazla testte çözemiyorum napcagımı hiç bilmiyorum vallahi okuldan geldikten sonra halsiz oluyorum akşama kadar sabah 8 akşam 6-7 evde tekim yemek vs kendim hazırlıyorum böyle küçük ugraşlarla zaman geçiyor pc doluyor konuları takip edemiyorum sabahları kalkamıyorum 12 de kalkıyorum resmen çökmüş durumdayım tavsiyeleriniz neler öncelikle sabah uyanma sorununu çözmem gerekiyor

    edit: araç teknolojisi okuyorum meslek lisesi
    edit2: 15 aralikta ehliyet sinavim da var oda aklima takiliyor tek seferde geçip kurtulmam gerekior o gune kadar sadece ehliyetemi çalissam
  • 26-11-2012, 22:11:06
    #2
    aynı durumdayız hocam (: sonumuz hayrolsun
  • 26-11-2012, 22:13:27
    #3
    çalışmazsan dostum benım gibi myo larda surunursun her gun kufur edersın ders calısmadım dıe ne ortam ne baska bişey var
  • 26-11-2012, 22:13:28
    #4
    bende otomotiv bitirdim, makineyi de bizim bölüme dahil etmişler ama ne olursa olsun makine yazma. öğretmenlik yaz otomotiv yaz uçak yaz, gemi ve makineye el atma.
  • 26-11-2012, 22:18:32
    #5
    Furkan581907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı durumdayız hocam (: sonumuz hayrolsun
    napcaz hocam (

    CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalışmazsan dostum benım gibi myo larda surunursun her gun kufur edersın ders calısmadım dıe ne ortam ne baska bişey var
    biraz açarmısın hocam myoyu ve çalışmak istiyorum bende ama olmuyor

    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende otomotiv bitirdim, makineyi de bizim bölüme dahil etmişler ama ne olursa olsun makine yazma. öğretmenlik yaz otomotiv yaz uçak yaz, gemi ve makineye el atma.
    genelde makine ve gemi yazın diyorlar ancak iyi puan alırsam bu bölümü okumayı düşünmüyorum zaten ama alamassam 2 yıllık 4 yıllık bu bölümden birşeye yerleşmeye çalışcaz hocam
  • 26-11-2012, 22:46:43
    #6
    bnde meslek lisesi cıkışlıyım ve kocaelide sacma sapan bir yere yapışmıs olan meslek yuksek okulunda okuyorum bilgisayar programcılıgı bölumunde dostum ama çok berbat hiç bir cacık yok dersler berbat sene olmus 2012 hala C gösterıyolar içindeki ögrencılerın zihniyetlerı gelişmemiş liseden beter durumda igrenc bir yer çalışma imkanın varsa nırak her seyı calış ha sen nıe calışmadın dersen bnde mat. yok kültür derslerını sevmıyorum yapamıyorum sen sen ol calış
  • 26-11-2012, 22:59:20
    #7
    CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bnde meslek lisesi cıkışlıyım ve kocaelide sacma sapan bir yere yapışmıs olan meslek yuksek okulunda okuyorum bilgisayar programcılıgı bölumunde dostum ama çok berbat hiç bir cacık yok dersler berbat sene olmus 2012 hala C gösterıyolar içindeki ögrencılerın zihniyetlerı gelişmemiş liseden beter durumda igrenc bir yer çalışma imkanın varsa nırak her seyı calış ha sen nıe calışmadın dersen bnde mat. yok kültür derslerını sevmıyorum yapamıyorum sen sen ol calış
    anladım hocam çalışmaya gayret göstercem inşallah çalışabilirim
  • 09-12-2012, 14:54:48
    #8
    selçuk sen hangi lise türü okuyorsun yada bitirdin mi durum nedir sende?
  • 09-12-2012, 15:08:20
    #9
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selçuk sen hangi lise türü okuyorsun yada bitirdin mi durum nedir sende?
    1 sene kaybım var meslek lisesi şuan lise sondayım pazartesi salı gidiyorum sadece