bnde meslek lisesi cıkışlıyım ve kocaelide sacma sapan bir yere yapışmıs olan meslek yuksek okulunda okuyorum bilgisayar programcılıgı bölumunde dostum ama çok berbat hiç bir cacık yok dersler berbat sene olmus 2012 hala C gösterıyolar içindeki ögrencılerın zihniyetlerı gelişmemiş liseden beter durumda igrenc bir yer çalışma imkanın varsa nırak her seyı calış ha sen nıe calışmadın dersen bnde mat. yok kültür derslerını sevmıyorum yapamıyorum sen sen ol calış