Furkan581907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı durumdayız hocam (: sonumuz hayrolsun
napcaz hocam (

CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalışmazsan dostum benım gibi myo larda surunursun her gun kufur edersın ders calısmadım dıe ne ortam ne baska bişey var
biraz açarmısın hocam myoyu ve çalışmak istiyorum bende ama olmuyor

GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende otomotiv bitirdim, makineyi de bizim bölüme dahil etmişler ama ne olursa olsun makine yazma. öğretmenlik yaz otomotiv yaz uçak yaz, gemi ve makineye el atma.
genelde makine ve gemi yazın diyorlar ancak iyi puan alırsam bu bölümü okumayı düşünmüyorum zaten ama alamassam 2 yıllık 4 yıllık bu bölümden birşeye yerleşmeye çalışcaz hocam