Konu
Hiç çalışasım gelmiyor
09-12-2012, 20:29:45
#12
selcuksepetci
HakanDemirci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
selçuk bölüm nedir kardeş. eğer meslek lisesiyle kesinlikle myo tercih et.diploma notun iyimidir?
Araç teknolojisi-otomotiv yani bölüm meslek lisesi diploma puanini hic tahmin edemiyorum kaç olursa işime yarar myo dan bahsedermisin