meslek yüksek okumak avantajlıdır.dgs diye bir sınav var mat1 ve türkçe paragraf mantık soruluyor.80+80 sorular.ygs de ise mat var biyoloji var fizik var kimya var varda var yani

ama iki yıl hem okur tekniker ünvanın olur.maaş ve iş seçeneğin artar.ve dört yıllığa tmmlamak için dgs sınavına girersin.adamlar myo dan mühendisliğe geçiyor ygs de lys de bi b.. yapamayan insan o sınavla nerelere gidiyor.selçuk kardeş ygs de yapabileceğin eğer sınıf tekrarın yoksa polislik denemen ve askeriye denemen olur. 1 milyon adayın içinde çırpınıp durcan.ama myo okursan devlet sana aöf den 4 de tamamlama fırsatı veriyor.önceden işletme ve iktisat seçiyordun şimdik ise.sınavsız bu ha

2 yıl okuyana beleş harç var

kamu yönetimi,işletme ,iktisat,uluslararası ilişkiler,ekonomi 5 mi 6 tane bölüm var.askerliğide kısa yaparsın ve 4 yıla tamamlarsan pomem var.polisliği ordada deniyebilirsin.ben 3.sınıftan başladım kamuya şimdikte dgs için allahın izniyle bir daha gircem.işte böyle selçuk
Yeni ögrendim böyle birşeyi hocam karışık bi araştırmam lazım yani anlıyamadım dgsyi ben şöyle biliyordum meslegim 2 yıl sınavsız geçişim var onu bitirirsem teknisyen oluyorum dgs girip kazanırsam 2 yıl daha okuma hakkım çıkıyor diye biliyorum