Selçuk Üniversitesi (Konya) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Selçuk Üniversitesi (Konya)
91
●
9.314
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üniversite
Selçuk Üniversitesi (Konya)
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
18-08-2012, 14:07:32
#19
BeRKo
Mf.Rub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
usta mayısta eve çıkıp 3-4 ay boşa kira vereceğine
eylülde eve çık 500 e çık
aynı hesap olmuyor mu
Bir sürü ev eşyası vardı onları koyacak yer bulamadık ki finaller bütler falan derken temmuzu buldu zaten oradan ayrılmak
diğer evde kontrat bitmişti ev sahibinin de baskıları üzerine mecbur kaldık yani 2 ay boş kira veriyorum eylülde oradayım zaten
18-08-2012, 14:10:35
#20
Mf.Rub
BeRKo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir sürü ev eşyası vardı onları koyacak yer bulamadık ki finaller bütler falan derken temmuzu buldu zaten oradan ayrılmak
diğer evde kontrat bitmişti ev sahibinin de baskıları üzerine mecbur kaldık yani 2 ay boş kira veriyorum eylülde oradayım zaten
Bende ekimde gelicem heralde
Eşyalı ev tutmak en iyisi
18-08-2012, 14:12:15
#21
BeRKo
Ev bulmak da ayrı bi sıkıntı zaten yeni gelen arkadaşlara Allah kolaylık versin..
18-08-2012, 15:26:38
#22
sarfom94
BeRKo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir sürü ev eşyası vardı onları koyacak yer bulamadık ki finaller bütler falan derken temmuzu buldu zaten oradan ayrılmak
diğer evde kontrat bitmişti ev sahibinin de baskıları üzerine mecbur kaldık yani 2 ay boş kira veriyorum eylülde oradayım zaten
Ev arkadaşı lazımmı
18-08-2012, 15:46:52
#23
BeRKo
3 kişi kalıyoruz zaten bize lazım değil de yardımcı olmaya çalışırım istersen..
18-08-2012, 15:59:16
#24
sarfom94
BeRKo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 kişi kalıyoruz zaten bize lazım değil de yardımcı olmaya çalışırım istersen..
Valla ben büyük ihtimalle evde kalacağım yurtla falan uraşmak istemiyorum.
18-08-2012, 16:04:12
#25
BeRKo
sarfom94 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Valla ben büyük ihtimalle evde kalacağım yurtla falan uraşmak istemiyorum.
Yurt hayatını da görmelisin ki evin önemini anlayasın..
18-08-2012, 16:13:37
#26
sarfom94
Ya yeterince şahit olduk gerek yok
Nasıl bir evde oturuyorsunuz,kira ne kadar ?
18-08-2012, 16:17:02
#27
BeRKo
kira 450
kampüse 15dk yürüme mesafesinde 3+1 ev 125 metrekare 40
kadar aidatı var
bosna hersek mahallesi kampüs karşısındaki yerleşim yeridir sen de gelince oradan tutarsın büyük ihtimalle..
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler