BeRKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 kişi kalıyoruz zaten bize lazım değil de yardımcı olmaya çalışırım istersen..
Valla ben büyük ihtimalle evde kalacağım yurtla falan uraşmak istemiyorum.