usta mayısta eve çıkıp 3-4 ay boşa kira vereceğine
eylülde eve çık 500 e çık

aynı hesap olmuyor mu
Bir sürü ev eşyası vardı onları koyacak yer bulamadık ki finaller bütler falan derken temmuzu buldu zaten oradan ayrılmak
diğer evde kontrat bitmişti ev sahibinin de baskıları üzerine mecbur kaldık yani 2 ay boş kira veriyorum eylülde oradayım zaten