Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usta mayısta eve çıkıp 3-4 ay boşa kira vereceğine

eylülde eve çık 500 e çık aynı hesap olmuyor mu
Bir sürü ev eşyası vardı onları koyacak yer bulamadık ki finaller bütler falan derken temmuzu buldu zaten oradan ayrılmak

diğer evde kontrat bitmişti ev sahibinin de baskıları üzerine mecbur kaldık yani 2 ay boş kira veriyorum eylülde oradayım zaten