BeRKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sürü ev eşyası vardı onları koyacak yer bulamadık ki finaller bütler falan derken temmuzu buldu zaten oradan ayrılmak

diğer evde kontrat bitmişti ev sahibinin de baskıları üzerine mecbur kaldık yani 2 ay boş kira veriyorum eylülde oradayım zaten
Bende ekimde gelicem heralde Eşyalı ev tutmak en iyisi