• 18-08-2022, 01:00:14
    #64
    Hayırlı olsun Necmettin Erbakan reklamcılık bölümü mezunuyum Konyalıyım bir ihtiyacın olursa ulasabilirsin.
  • 18-08-2022, 01:38:13
    #65
    Selcukta okuyorum ben ilk yılım bitti.Bosna tarafına çok uzaksın . Dendiği gibi ulaşım basit ve ucuz 1.55 .Özel yurtlar ve ev fiyatları uçuk durumda .Piyasa olarak güzel ortam yapabilirsin eğer sosyal biriysen meram tarafını bilmiyorum o konuda bir şey söyleyemem dahasını geldiğinde görürsün
  • 18-08-2022, 20:59:44
    #66
    Hayırlı olsun iyi ki bursa olmamış metro 6.5 TL burda Konya'nın ulaşımda bu kadar ucuz olmasına şaşırdım maşallah diyelim.
  • 19-08-2022, 09:23:06
    #67
    MedyAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun Necmettin Erbakan reklamcılık bölümü mezunuyum Konyalıyım bir ihtiyacın olursa ulasabilirsin.
    Teşekkürler hocam