Selcukta okuyorum ben ilk yılım bitti.Bosna tarafına çok uzaksın . Dendiği gibi ulaşım basit ve ucuz 1.55 .Özel yurtlar ve ev fiyatları uçuk durumda .Piyasa olarak güzel ortam yapabilirsin eğer sosyal biriysen meram tarafını bilmiyorum o konuda bir şey söyleyemem dahasını geldiğinde görürsün