Konu
Konya'ya gidiyorum...
18-08-2022, 20:59:44
#66
exubertist
Hayırlı olsun iyi ki bursa olmamış metro 6.5 TL burda Konya'nın ulaşımda bu kadar ucuz olmasına şaşırdım maşallah diyelim.