Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üniversiteler Açılsın
39
●878
- 09-02-2021, 01:34:58Uludag için gidenler belli bir kesim ne yazikki ikisi ne yazikki karsilastiralamaz bir durum. Sadece bilecik ili küçük bir il olmasina ragmen 18- 20 bin öğrencisi varken o gecis donemi nasil olur bilemiyorum.Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2021, 01:36:47Yeri yurdu olmayan insan 2 haftada nasıl toparlanıp şehir değiştirsin? İmkanı olmayanın buna hiç imkanı olmaz sanırım değil mi?phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Hibrit tercih edilebilir.
Okul açıkken millet derse gelmez, Okul kapanınca açılsın diye tutturuyorlar.
-Genelleme yapılabiilecek bir durum değildir.
Bu kadar ders aşığıysanız; canlı derslerin kayıtlarını defalarca kez izleyip tekrar edebilirsiniz.
- Hocalar ders içeriklerini 1 hafta gibi bir süreçte bütün dönem için çektikleri için verimli anlatım yapamıyorlar ve mikrofon kaliteleri olsun, görüntü kaliteleri olsun, sistemin verimsizliği olsun vb. Ders aşığıyım ve UDEMY'den kurs satın alıyorum üniversite öğrencisiyim ek kursaların yanında birde derslerim için ayrıca kurslar satın alıyorum. Neden yıllarca üniversite sınavına kafa patlattım? Udemy'den kurs izlemek için mi?
Bu anketi üniversite öğrencisi olmayan birilerine yaptırmanız, ileride doğacak sorunlar için vebal altında bırakır sizi.
Forumda öğrenciler olduğundan dolayı paylaşım yaptım. Böyle bir amacım yoktur. - 09-02-2021, 01:37:01Ya bu üniversiteler açılsın diyen kitlede bana Göre sevgilisi üniversitede okuyor ya gidip gelemiyor derdi oamdemi ölüm falan değil ya da şöyle baba anne yanında rahat takılamıyor ondan açılsın diyor. Kesinlikle böyle düşünüyorum derslerinin çoğu alttan derslere girmez ama deli gibi üniversite açılsın neden? Paşaların derdi başka ... Bunlarda benim şahsi düşüncelerim tabi ki herkesi böyle diyerek nitelemedim ama bu şekil çok insan var baba parası yerim gezerim tozarım karışanım yok hesabı 😊
- 09-02-2021, 01:38:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kardeşim sen hiç sabahın köründe Beytepe metrosundan başlayıp ring otobüslerine kadar olan "Hacettepe" kuyruğunu gördün mü? Bu insanlar otobüse bindiğinde adım atacak yeri bırak nerdeyse kucak kucağa gidiyor. Üniversitelerin açılması vaka sayılarını patlatır hatta uçurur. Senin kampüs keyfin bozuluyor diye insanların can sağlığını tehlikeye atamazsın.
- 09-02-2021, 01:40:48Eleştiriye açığım fakat sizinkisi biraz saldırı olmuşemirhan5353 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni hedef almanızı gerektiren bir durum yoktu ama açıklayalım bari:
Kampüste okumuyorum. Hibrit tercih edilebilir, o kampüste okuyan adamlar şuanda zaten dışarıda gezmiyor mu? Otobüse binen insanlar şuan'da zaten binmiyor mu? - 09-02-2021, 01:43:12Kimseye saldırmıyorum sadece söylediğin çok saçma geliyor. Kampüste okumuyorsan bazı şeylerin farkında değilsindir. O insanlardan tabii ki işi olan, dışarı çıkan olacak ama %100'ü çıkmıyordur emin ol. Üniversiteler açılırsa mecbur hepsi aynı ortamın içine girecek ve virüs için mükemmel bir ortam hazırlayacak. Bir de böyle düşünmek gerek.Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2021, 01:43:19İnternete verecek parası yok ama şehir değiştirip yurtta kalıp ev tutup okula gitmeye orda yeme içmeye gezmeye para harcamaya imkanı var
komedi. 500-600 TL bir bilgisayar online ders için idare edecek şekilde internet dediginde artık basit bir işlem olmayan yoktur. Hiç birini yapmasa bile okumak isteyen adam sadece kitapla bile okur açık öğretim de online ders mi var. Neyse.. yukarda arkadaş çok iyi demiş . Dertleri manitacılık
çok beklersiniz daha siz açılmasını ayrılın en iyisi
Beni hedef almanızı gerektiren bir durum yoktu ama açıklayalım bari:
komedi. 500-600 TL bir bilgisayar online ders için idare edecek şekilde internet dediginde artık basit bir işlem olmayan yoktur. Hiç birini yapmasa bile okumak isteyen adam sadece kitapla bile okur açık öğretim de online ders mi var. Neyse.. yukarda arkadaş çok iyi demiş . Dertleri manitacılık