emirhan5353 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim sen hiç sabahın köründe Beytepe metrosundan başlayıp ring otobüslerine kadar olan "Hacettepe" kuyruğunu gördün mü? Bu insanlar otobüse bindiğinde adım atacak yeri bırak nerdeyse kucak kucağa gidiyor. Üniversitelerin açılması vaka sayılarını patlatır hatta uçurur. Senin kampüs keyfin bozuluyor diye insanların can sağlığını tehlikeye atamazsın.
Eleştiriye açığım fakat sizinkisi biraz saldırı olmuş Beni hedef almanızı gerektiren bir durum yoktu ama açıklayalım bari:
Kampüste okumuyorum. Hibrit tercih edilebilir, o kampüste okuyan adamlar şuanda zaten dışarıda gezmiyor mu? Otobüse binen insanlar şuan'da zaten binmiyor mu?