• 09-02-2021, 01:24:52
    #1
    Arkadaşlar eğitimin kalitesi ve verimliliği için üniversitelerin açılmasını öğrenci topluluğunun bir çoğu istiyordur. İstemeyenlerin bir çoğu ise genelleme yapmadan; ödevlerini, sınavlarını başkalarına yaptırıp şişme not aldığı için ya da bir işe girip para kazandığından dolayı para daha tatlı geliyor bu nedenle olduğunu düşünüyorum. Tabi gerçekten açılması hayatını etkileyecek insanlarda tanıyorum fakat diğer tarafa bakacak olursak da online eğitime katılamayan ya da çok fazla zorluklar ile yokluğun içerisinde katılmaya çalışan insan sayısı daha fazla olduğunu düşünüyor ve gözlemliyorum. Bu nedenle üniversitelerin artık açılması gerektiğini düşünüyorum. Lütfen sizde YÖK'ün anketine katılarak bu konuda desteklerinizi gösteriniz.

    Edit: Bir çoğu öğrenci bile olmayan topluluk öğrenciler için karar verebilecek tarzda yorumlar atıp, konuyu manipüle ettiğinden dolayı bağlantıları ve görselleri kaldırdım.
  • 09-02-2021, 01:28:12
    #2
    O iş zor hocam o kadar öğrenci nerede kalacak? Ilk öğretim değil ki bu herkes farkli farkli illere gidiyor imkansız gibi duruyor aşının durumu bile belirli değilken bu riski kim alabilecek?

    Dediklerinize katılıyorum lakin daha önemli seyler var 2 haftadir veya daha fazla süredir vaka sayisi ayni ne düşüyor ne yükseliyor
    4 kişi bunu beğendi.
  • 09-02-2021, 01:28:15
    #3
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Sanırım KYK yurdunda 15 kişi aynı odada kalmamışsınız. Günde 8-10 K vaka varken nasıl açılsın?
  • 09-02-2021, 01:28:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Diğer noktaları bilmiyorum fakat; üniversite ve ders bazında imkansızlık konusuna katılmıyorum. Dip istisnalar mutlaka vardır fakat; internet erişimi %98 lik bir oranda. Yani bu durum imkansızlığa dayatılamaz. Not konusunda katılıyorum; büyük bir kesim bedava dan dönem bitirdi.
  • 09-02-2021, 01:29:36
    #5
    Salgın bu kadar yaygınken açılmaması daha doğru olur.
  • 09-02-2021, 01:30:08
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O iş zor hocam o kadar öğrenci nerede kalacak? Ilk öğretim değil ki bu herkes farkli farkli illere gidiyor imkansız gibi duruyor aşının durumu bile belirli değilken bu riski kim alabilecek?
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım KYK yurdunda 15 kişi aynı odada kalmamışsınız. Günde 8-10 K vaka varken nasıl açılsın?
    Hibrit tercih edilebilir. Şimdi düşünecek olursak şuan 8-10k vaka eğitim için olmuyorken bırakında bir 8-10k da eğitim için olsun, gelecek için olsun. Uludağ'da birileri tatil yapsın diye biz neden birşeylerden fedakarlık yapalım ki?
  • 09-02-2021, 01:32:05
    #7
    Yeri yurdu olmayan insan 2 haftada nasıl toparlanıp şehir değiştirsin? İmkanı olmayanın buna hiç imkanı olmaz sanırım değil mi? Okul açıkken millet derse gelmez, okul kapanınca açılsın diye tutturuyorlar. Bu kadar ders aşığıysanız; canlı derslerin kayıtlarını defalarca kez izleyip tekrar edebilirsiniz. Bu anketi üniversite öğrencisi olmayan birilerine yaptırmanız, ileride doğacak sorunlar için vebal altında bırakır sizi.

    Klavyede yazması kolay, İstanbul'da 2 haftada adam akıllı ve ekonomik yer bulun (Esenyurt vs. istanbul saymıyorum) sonra bana haber verin bende açılsın yazacağım.
  • 09-02-2021, 01:32:22
    #8
    heIp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer noktaları bilmiyorum fakat; üniversite ve ders bazında imkansızlık konusuna katılmıyorum. Dip istisnalar mutlaka vardır fakat; internet erişimi %98 lik bir oranda. Yani bu durum imkansızlığa dayatılamaz. Not konusunda katılıyorum; büyük bir kesim bedava dan dönem bitirdi.
    Muhtemelen maddi durumda ve köylerde olup internet cekmeyen baya bir buyuk kisim var hocam. Ne yazikki internet konusunda iyi degiliz. Internetim iyi olsa bile adsl 35 kullaniyorum gece 2 ile 3 arasi her hafta bir gün ne yazikki kesiliyor. Çoğu köyde sebeke bile çekmiyor. Sadece universitelerin internetini düşünmemek lazim. Gercekten internet alamayan kesim ne yazikki hep var
  • 09-02-2021, 01:34:13
    #9
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hibrit tercih edilebilir. Şimdi düşünecek olursak şuan 8-10k vaka eğitim için olmuyorken bırakında bir 8-10k da eğitim için olsun, gelecek için olsun. Uludağ'da birileri tatil yapsın diye biz neden birşeylerden fedakarlık yapalım ki?
    Ne alaka ya? Eğitim için vaka artsın ne demek? Uludağ tatil nasıl yanlış bir şeyse üniversitelerin açılması da yanlış.