heIp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer noktaları bilmiyorum fakat; üniversite ve ders bazında imkansızlık konusuna katılmıyorum. Dip istisnalar mutlaka vardır fakat; internet erişimi %98 lik bir oranda. Yani bu durum imkansızlığa dayatılamaz. Not konusunda katılıyorum; büyük bir kesim bedava dan dönem bitirdi.
Muhtemelen maddi durumda ve köylerde olup internet cekmeyen baya bir buyuk kisim var hocam. Ne yazikki internet konusunda iyi degiliz. Internetim iyi olsa bile adsl 35 kullaniyorum gece 2 ile 3 arasi her hafta bir gün ne yazikki kesiliyor. Çoğu köyde sebeke bile çekmiyor. Sadece universitelerin internetini düşünmemek lazim. Gercekten internet alamayan kesim ne yazikki hep var