Hibrit tercih edilebilir. Şimdi düşünecek olursak şuan 8-10k vaka eğitim için olmuyorken bırakında bir 8-10k da eğitim için olsun, gelecek için olsun. Uludağ'da birileri tatil yapsın diye biz neden birşeylerden fedakarlık yapalım ki?
Ne alaka ya? Eğitim için vaka artsın ne demek? Uludağ tatil nasıl yanlış bir şeyse üniversitelerin açılması da yanlış.