Arkadaşlar eğitimin kalitesi ve verimliliği için üniversitelerin açılmasını öğrenci topluluğunun bir çoğu istiyordur. İstemeyenlerin bir çoğu ise genelleme yapmadan; ödevlerini, sınavlarını başkalarına yaptırıp şişme not aldığı için ya da bir işe girip para kazandığından dolayı para daha tatlı geliyor bu nedenle olduğunu düşünüyorum. Tabi gerçekten açılması hayatını etkileyecek insanlarda tanıyorum fakat diğer tarafa bakacak olursak da online eğitime katılamayan ya da çok fazla zorluklar ile yokluğun içerisinde katılmaya çalışan insan sayısı daha fazla olduğunu düşünüyor ve gözlemliyorum. Bu nedenle üniversitelerin artık açılması gerektiğini düşünüyorum. Lütfen sizde YÖK'ün anketine katılarak bu konuda desteklerinizi gösteriniz.
Edit: Bir çoğu öğrenci bile olmayan topluluk öğrenciler için karar verebilecek tarzda yorumlar atıp, konuyu manipüle ettiğinden dolayı bağlantıları ve görselleri kaldırdım.