Diğer noktaları bilmiyorum fakat; üniversite ve ders bazında imkansızlık konusuna katılmıyorum. Dip istisnalar mutlaka vardır fakat; internet erişimi %98 lik bir oranda. Yani bu durum imkansızlığa dayatılamaz. Not konusunda katılıyorum; büyük bir kesim bedava dan dönem bitirdi.