Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O iş zor hocam o kadar öğrenci nerede kalacak? Ilk öğretim değil ki bu herkes farkli farkli illere gidiyor imkansız gibi duruyor aşının durumu bile belirli değilken bu riski kim alabilecek?
BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım KYK yurdunda 15 kişi aynı odada kalmamışsınız. Günde 8-10 K vaka varken nasıl açılsın?
Hibrit tercih edilebilir. Şimdi düşünecek olursak şuan 8-10k vaka eğitim için olmuyorken bırakında bir 8-10k da eğitim için olsun, gelecek için olsun. Uludağ'da birileri tatil yapsın diye biz neden birşeylerden fedakarlık yapalım ki?