O iş zor hocam o kadar öğrenci nerede kalacak? Ilk öğretim değil ki bu herkes farkli farkli illere gidiyor imkansız gibi duruyor aşının durumu bile belirli değilken bu riski kim alabilecek?
Sanırım KYK yurdunda 15 kişi aynı odada kalmamışsınız. Günde 8-10 K vaka varken nasıl açılsın?
Hibrit tercih edilebilir. Şimdi düşünecek olursak şuan 8-10k vaka eğitim için olmuyorken bırakında bir 8-10k da eğitim için olsun, gelecek için olsun. Uludağ'da birileri tatil yapsın diye biz neden birşeylerden fedakarlık yapalım ki?