Eleştiriye açığım fakat sizinkisi biraz saldırı olmuş

Beni hedef almanızı gerektiren bir durum yoktu ama açıklayalım bari:
Kampüste okumuyorum. Hibrit tercih edilebilir, o kampüste okuyan adamlar şuanda zaten dışarıda gezmiyor mu? Otobüse binen insanlar şuan'da zaten binmiyor mu?
Kimseye saldırmıyorum sadece söylediğin çok saçma geliyor. Kampüste okumuyorsan bazı şeylerin farkında değilsindir. O insanlardan tabii ki işi olan, dışarı çıkan olacak ama %100'ü çıkmıyordur emin ol. Üniversiteler açılırsa mecbur hepsi aynı ortamın içine girecek ve virüs için mükemmel bir ortam hazırlayacak. Bir de böyle düşünmek gerek.